9 juni 2010

Ute på Utö

Hejsan!


I måndags åkte jag och klass+parallellklass på mini-klassresa till Utö i den stockholmska skärgården.
Övernattning blev det. Jag, Jenny och Dessi delade rum. Här är rumskamraterna. Sedan kan du se en bild på det ökända spöke som kom och besökte oss. Jenny flög i taket av skräck. Jag gömde mig bakom en dammtuss. Var Dessi var förblir ett mysterium.
Det blev faktiskt klippbad. Jag doppade mig efter att ha smått panikerat av kylan i H2O:et. Sedan spelades mycket kort och yatzy. Jag vann faktiskt en gång, tro det eller ej.
På en liten strand.

På en brygga. Vädret var aldrig varmt. Antingen mulet och lite kall vind, eller sol och mycket kall vind. På det stora hela var det hela trevligt och det kan beskrivas som en mysig liten resa.

1 kommentar:

dessi sa...

Åh, vad fina bilder:-)Hihi, vill du höra en hemlighet? Spöket var jag!!