27 juli 2010

Skansen för ett bra tag sedan

Halli hallå!


Innan jag tog en sväng ned till Båstad var jag med Anna, Dessi, Amelie och Annas kusin Alice till Estocolmo och tog en promenad ut till Djurgården och Skansen och fotade en del. Här vid Dramaten.
Jag måste säga att det är hutlösa priser på Skansen. Upp till 15 år: 50 kr (bra), från 15 år: 120 kr (!). Varför kör man med ett pris som är dubbelt så dyrt? Borde väl vara typ 90 eller nåt... Här är Dessi på hög höjd.

Finaste fotostället var lätt detta där det speglade sig så fint och solen lyste genom träden så perfekt. Jag irriterade nog de andra med att jag ville ha så många foton därifrån.
Så såg vi även en del djur. Lite olika sorter. Jag är väl så där lagom entusiastisk. Men här är Amelie och en riktig bamsing till björn, höhö. Dock i papper.

5 kommentarer:

dessi sa...

Hihi, ja, det där kändes ju som lite gamla nyheter:-)
Kul att du lägger upp det iaf, vi måste ses någon gång... vad gör du i helgen? 29-31 juli? Alltså, fre-sön?? Vi kanske kan ses, du jag och Anna, kanske Tilda om hon också är hemma, eller någon av de andra:-)

Hanna sa...

är inte du i prag? ska till mormor i helgen... men vi ses ju sen :)

Hanna sa...

okej, inte i prag. hur tänker jag? anna!

Bannanas sa...

Jag sa aldrig at hon var i Prag nu, jag sa att hon skulle till Prag någon gång, och jag var inte säker på när xP

dessi sa...

Jag sticker till Prag nu, hejdå!!!