1 juli 2008

Skriver i bibblan för där kan man låna en dator

Hej hej alla som läser detta!


Jag äri Sveriges vackraste stad, alltså Båstad. Snart kommer min kära kompis Anna hit och vi ska ha det så kul, får man hoppas. Vi kanske drar till Danmark över nån dag och så, har iallafall tänkt det. Vi får se.

Jag har egentligen ingen dator här nere men pappa skulle dra till bibblan och fixa nån grej så då satte jag mig vid en dator och kollade kompisarnas bloggar och så tänkte jag att jag ska skriva nåt nytt.

Vi har åkt sommarrodel på åsen, badat i Malen, byggt sandslott på stranden, fikat massor, varit på circus, sett hur "Zillah & Tottes" husvagn ser ut inuti, och an massa annat. Pappa har hållt på och målat en vägg, jag har förlorat i krocket typ 1000 gånger och på fredag och lördag är det Bruce Springsteen i Göteborg men det ska jag inte gå och se. Pappa och många andra ska det. Mamma ska komma ner hit då, hon jobbar liksom så vi är med pappa här nere...


Snart börjar tennisveckan, vad jobbigt det ska bli, men ändå kul. Stadion är ju så fin se dem byggde om den förra året.


Ha det bra alla.

Igår gick "Foyle's war" på ettan, det såg vi, sen gick "Främlingen" med Orson Welles på tvåan och det såg vi. Den slutade 00.00. De visade inga eftertexten och jag missade förtexterna så jag kunde inte skriva nån särskilt bra recension av den i min filmrecensionsbok... Men den var väldigt spännande, rekommenderas starkt!

Inga kommentarer: