20 februari 2010

Vilda vindar

Hejsan hoppsan!


Idag har jag varit med Anna och Dessi ett tag. Vi vandrade runt lite och hade det trevligt. Utomhus yrde snön i det vilda vinden och termometern sade att det var 12 minus. Dessi köpte sig en röd tröja med vita prickar efter kommentarer från två sidor, jag och Anna. Jag var lite kritisk, Anna insisterade på ett köp. Det blev ett köp. Finemang.

Sedan kom Anna på att hon behövde en väska, så då började letandet efter en sådan accessoar. Vi ansåg dock att det vore bra att äta något, så vi tog oss sakta men säkert mot ett café. Stannade lite snabbt och provade ringar. Jag fotade bara, de andra fick stå för provandet.
Vi kom till caféet och köpte lite att äta. Vi satt och pratade länge om lite allt möjligt. Det var trevligt trevligt. Märkte sen att jag inte såg ut att vara i mina bästa dagar på fotona. Blek, rufsig i håret och med prickar i pannan. Natural style.
Anna drack egentligen chai latte, som inte riktigt föll lilla kräsna mig på läppen. Drack själv blåbärs-och-banan-smoothie som var mumsigt värre. Dessi smuttade på sin Smakis.

Sen skiljdes vi åt då Annas pigghets-batterier tog slut och hon trött pallrade sig hemåt. Jag och Dessi strövade runt ett tag innan vi gick till mig och kollade på gamla bilder. Sedan stack hon också. Nu sitter jag inne och myser. Ute är det fortfarande kallt.

3 kommentarer:

dessi sa...

Snor en bild från dig, tack:)
Synd att jag inte kunde komma, ses på måndag!

Hanna sa...

Ses på måndag :)

Bannanas sa...

Det var jätte kul! xD Sorgligt att jag blev trött så snabbt x( Men vi får göra det igen, det var mysigt xD Gillade dom där ringarna borde ha köpt en xP