28 februari 2010

Imorgon bär det av

Hejsan svejsan!


Nu är det nästan packat och klart. Kom-ihåg-listan är snart helt avprickad inför resan imorgon. Jag ska till... London! Tjoho! Ska bli väldigt roligt att åka till en sådan stor och berömd stad. Vi har kollat upp grejer vi ska göra och jag längtar verkligen. Ska bli väldigt kul.
Fick ett trevligt brev där jag fick 20 pund i en liten present så att jag kan skicka vykort till nära och kära. Skriver alltid vykort när jag reser. Brukar bli cirka tio stycken varje gång. Men inte är det jobbigt, det är kul. Jag gillar att skriva och nu när man fick ett litet bidrag så förlorar jag inget på det.
Min tjusiga lista. Har skrivit lite överdrivet med antal par strumpor. Nördvarning måste jag säga.. Jaja. Har man tråkigt så har man.
London, here I come.

2 kommentarer:

Bannanas sa...

Jaa va kul!! London e en underbar stad! xD
Men om du inte skickar några vykort kan du ju shoppa för pengarna!! xP

Nettan sa...

Hur ska du bo? Har funderat på att åka till London någongång, så alla tips mottages med tacksamhet :)

Ha det kul i London!!