6 september 2007

Mer filmlistor

Hej!
Här är en 3-i-topp lista på bästa Bondbrudarna. Kul lista va? Jag kan bara avslöja nu att Eva Green inte är på topp 3. Här är mer klassiska tjejer. Innan 90-talet. De hade snyggare kläder då. Och kläderna spelar stor roll, man kan väl säga att jag skriver en utseende lista mer än hur dem var som person. Så "topp 3 på utseende av Bondbrudarna". Här är listan:

1. Stacey Sutton

Spelas av Tanya Roberts. Vilken skönhet. Att hon kommer etta är väl mycket att filmen är skitbra ( Levande måltavla ), men hon är liksom en bra tjej. Hon är en forskare ( nåt sånt ) som bor i värsta huset. Set ut som en herrgård, och det är det väl också.



2. Kara Milovy

Rysk cellotjej, irriterar mig lite på ryska dialekten, som hänger med Bond på äventyr i bl.a. Afganistan. Hon har söt frisyr, gullig tjej. En av filmens ( Iskallt uppdrag ) bästa scener är när Bond och Kara åker i ett cellofodral nedför en snöbacke, kul. Hon har inte den bästa klädstilen, men är så gullig.

3. Domino Derval


Den goda tjejen i Åskbollen. Den onda är faktiskt rätt lik henne till utseendet, första gången jag såg den såg jag ingen skillnad, men nu har jag lärt mig. Domino är ihop med skurken, som dödat hennes bror men det vet hon inte förrän Bond säger det. Domino heter självklart inte Domino på riktigt, utan typ Dominique eller nåt sånt.

Inga kommentarer: