16 december 2007

Tredje advent

Hej!

Jag är typ lite sur för i torsdag märkte jag att min kamera var död så jag blev ju rätt ledsen. Jag köpte den i juni i år och om den pajar så fprt är det rätt dålig kvalitet. Jag och pappa åkte till PC City där jag köpte den och fick veta att jag skulle få en ny kamera, då blev man ju gladare även om man fortfarande var sorgsen. Så idag åkte vi och fick den utbytt mot en av samma märke, Advent, och det var en nyare modell av samma kamera som inte fanns kvar i den modellen jag köpte den. Jag blev ju rätt glad men när jag laddat batteriet upptäckte jag att kameran, men sina 8.0. megapixlar inte var lika bra som den gamla jag hade som hade 7.0 megapixlar. Då blev jag sorgsen igen. Att min nya s.k. "bättre" kamera skulle ha sämre bildkvalitet kunde man ju inte ana. Hatar när man blir sådär besviken!!!

Ny nominering till >Största besvikelsen 2007: När min kära kamera dog och min nya kamera var sämre...

Inga kommentarer: