13 februari 2008

Februari men känns som att det är vår

Hej hej!

Idag var det rätt kallt, även om solen lyste så att all is smalt. ( Rim haha ) Det var ju lite lurigt det där med solen och kylan.. Men så brukar det vara i februari. Om två veckor är det sportlov och då ska vi upp till mormor där jag har hört det är mycket snö. Som det brukar vara. Här är det inte ett spår av snö.
Jag var och klättrade lite i ett av våra små träd på gräsmattan och tog en massa foton från trädet. Egentligen kom jag typ bara upp 1,5 meter över marken eller inte ens det men det spelar inte så stor roll..

Vi hade självklart lektioner idag. No, matte, engelska, svenska och so. Jag gillar svenska, men vi ska skriva manus till en gammal grekmyt och det kan man ju ifrågasätta om det är så himla kul... Jag har skrivit ett typ femsidigt manus till "Orfeus och Eurydike". Väldigt konstigt manus...

Just nu lyssnar jag på "Du är en gangster, älskling" med Gyllene Tider... Rätt bra...

Fick ett mejl där man skulle skriva lite saker och så fick man fram en massa knäppa saker typ. Det stämde inte riktigt på mig..

Inga kommentarer: