4 februari 2008

Monday Monday

Hej!


Idag är det måndag och det betyder att det är slut på helgen och skolan börjar för denna vecka. Jag var skittrött i morse. Iallafall tills jag kommit ner till köket för mamma gjorde hallonsmoothie och det är gott det. Vi hade kvar lantbröd så det skivade jag upp. Jag måste ha ätit typ 7 skivor bröd i morse eller nåt. Mätt blev jag. Jag hade typ vant mig pyttelite vid Scandics frukostbuffé som jag åt två gånger i helgen när vi var till Romme.

Ska skriva lite mer om det imorron, ska ladda över bilderna från kameran. Orkar inte det idag... Men imorron ska jag fixa det där med bilderna. Om jag hinner. Men det borde jag ju.



Igår kom vi hem från en snöigt Romme och åt en snabb middag med manngrynsgröt, ägg och bröd. Sen spela jag lite lite Sims 2, såg "Singing Bee" ( vilket är ett väldigt dåligt program ), och början på "En förtrollad romans" som faktiskt var rätt kul, även om jag inte gillar Will Ferrells humor. Nicole Kidman spelar den ena huvudrollen, som Isabel.

Imorron har vi engelska-glosor och lite annat. En masssa ämnen. Längtar till torsdag, då har vi drama. Det är kul. Egentligen är det inte teater-drama, utan drama där vi ska lära känna varann bättre och så. Kul.

Jag hann aldrig skriva nåt filmtips förra veckan men jag tror nog att du klarar dig. Det blir iallafall filmtips denna vecka.

Inga kommentarer: