29 maj 2008

Idrottsdag i bastun

Hej hej!




Idag hade vi idrottsdag i vallen. Den är typ som en bastu. Solen lyser och det blåser ingenting. Jobbigt, speciellt när det ät idrottsdag...



Jag och Jenns tog en buss till the station för att sedan gå. Vi kom typ innan ett stort gäng andra elever, typ alla andra. Jag köpte ett par nya brallor igår ( igår såg jag även om Indiana Jones 4 med min kära kompis Anna ). Han, ryssen som vann esc, var typ där. Vi såg honom aldrig. Det var bra. Orka med honom...


Vi hade iallafall längdhopp, höjdhopp, 800 meter och 80 meter. Du vill inte veta mina resultat. Sämst in the world. Eller inte. Men man behöver inte äga på sport. Jag kom iallafall sist i 800 meter... Oväntat? Nej..


Sen badade vi ( några tjejer ) i Edsviken. Roligt. Men kallt. Och skönt. Svalkande i solen.



Sen gick jag hem. Nu ska vi typ äta. Det blir ost-och-skink-paj. Vi ska äta utomhus idag. Det ska bli kul.



Lunch-break. Vi svalka fossingarna i plurret... Hehe.

Inga kommentarer: