11 maj 2008

Tillbaka i Sverige igen

Hej!


Nu är jag rätt trött så jag ska inte skriva så mycket.

Idag ( i morse ) kom jag hem efter en resa till USA. Där var det skojigt. Ska skriva mer när jag fått in bilderna från min kamera, som inte vet vad skärpa betyder, i datan.

När vi åkte flyg hem så såg jag en soluppgång från ovan molnen. Det var coolt. Först syntes bara ett rött treck bland molnen, sen såg man en skymt av solen och sen fick jag stänga för fönstret för det blev så ljust.



Vi åt lasagne till middag. En äcklig grej vi upptäckte idag var att när jag hällde ut en hink vatten i vad jag trodde var ett gigantiskt myrhål kom det upp möss! Jag fick en halv chock . Det var så äckligt! Gråa små äckliga möss som bor i tunnlar under vår altan. Usch och fy. Vi hällde i en massa mer vatten så att man såg vattnet fylla några tunnlar. Så att vi fick bort mössen ett tag. Vi måste få bort dem där äckliga rått-mössen på nåt sätt.

Nu kanske du tycker: vilken djurmördare jag är.... Men man vill ju inte ha möss som bor under ens altan och de kanske har nån smitta eller nåt. Vi ska typ försöka med råttgift eller nåt... Vi får se.



Skriver mer nån annan gång. Ojsan, det blev rätt mycket text ändå...

Inga kommentarer: