17 maj 2008

Jippie, systemkamera today

Hej!



Idag ska jag o pappa åka in till stan ( hoppas man överlever, hatar stan ) och köpa mig en systemkamera! Jippie! Ska fota en massa senare då...


Igår hände det en olycklig olycka för vår kära JennyPenny. Hoppas verkligen att hon mår bättre nu. En av mina bästa kompisar, alltid en så skojig filur.



Igår såg jag även på en massa på tv. Först "Så ska det låta" där Rongedal-tvillingarna var solklart bäst. Sen började "Indiana Jones och Det sista korståget" ( skitbra film ) som jag såg på ett tag även om jag redan sett den a lot of times.


Sen började "Kill Bill" på 1:an och "Mumien-återkomsten" på 3:an. Vad valde man? Mumien, of course. Där sköt Brendan Fraser m.fl. sönder en himlans massa mumier som ändå inte dog. Såg även lite på "Kill Bill" men när Uma Thurman högg armen av en tjej som vart extremt taskig mot henne 4 år tidigare så zappa jag tillbaka till 5:an och Indy. Men jag har liksom sett den typ 5 gånger så jag zappa till "Mumien-..." när reklamen var slut där. Bild: Rachel Weisz skriker i "Mumien-återkomsten".


Hatar tv-reklam! Bara gör avbrott i programmen hela tiden.


Krya på dig JennyPenny.

1 kommentar:

Anonym sa...

ska själv beställa en D60 idag, är du nöjd med den?