16 september 2008

5 jobbiga saker

Hej hej!


Jag är trött för mamma drog med mig till gallerian och jag bara hatar att handla med föräldrar, det är den 1:a jobbiga grejen. Det är ju så jobbigt. Jag är inte så mycket för shopping vanligtvis men om jag går med kompisar är man iallafall piggare. Det är roligare med kompisar för föräldrar är ju rätt jobbiga då när man ska köpa typ kläder.. Skor.. Jacka.. Sånt.. ( Jag är trött så mamma, du får inte ta illa upp.. Jag vetatt jag måste ha nya skor o ny jacka, och ny tröja, nya jeans.. )



En 2:a jobbig grej är när bussen är full och sl inte tänker på att skaffa en dragspelsbuss ( dubbelbuss ) när alla slutar skolan.. Vilka smartisar liksom... Så sitter man där och alla trängs.. Jobbigt...

En 3:e jobbig grej är när min rullgardin inte vill rulla upp sig.. Den trasslar så jobbigt..


En 4:e jobbig grej är när jag är vimsig och slänger ur mig onödiga meningar.. Det är typ naturliga jag, och jag gillar det inte alls...


En 5:e jobbig grej är när jag är lite trött och vimsig och vill vara ensam och irriterar mig på allt och alla.. Typ som nu.. Därför orkar jag inte göra läxor ( ingen stress tills imorgon ) just nu och jag funderar på om jag ska hinna se "Bridget Jones Dagbok" ikväll... Tror inte det. Ser den imorgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kul det:(

Hej, förrensten!
Du härmar ju mig, det där håller jag på att skriva (Men jag skriver 10 negativa saker med livet, och 10 posetiva saker med livet) jag har hållit på i ett halvår nu!