6 september 2008

Gjorde klart mitt draperi

Hej hej!



Fick ju ett paket från pysselklubben för typ 2-3 dagar sedan. Ett najs draperi skulle man få göra. Roliga grejor.
Rosa och grönt. Rosa är inte min favoritfärg men det blev rätt färgglatt. Och jag gillar färgglada saker.
Pysselklubben är kul. Det är bra kvalitet och roligt och inte så särskilt dyrt med tanke på kvaliteten och att man får allt material till arbetet förutom typ en sax som typ 99,9% av alla hushåll har... Vi har väl typ 5 saxar här i huset, varav 2 jag tagit till mitt rum.. Hehe.. Men just nu har jag bara en. Den andra ligger i vardagsrummet tror jag, hängde upp draperilängderna där för att kolla så de hade rätt längd.


Bilderna är tagna med en skitdålig webbkamera...

Idag ska vi till stan och köpa lite kläder kanske och gå på bio och se "Get Smart", fattar inte att jag väntat så himla länge innan jag såg den här filmen.. Dåligt av mig...



Det regnar. Inte så kul. Hur ska man nu lyckas gå runt utomhus om man nu inte tar ett paraply.

Inga kommentarer: