7 november 2008

En bra fredag

Hejsan svejsan läsare!


Vad glad jag är att du läser. Om jag får gissa har jag väl typ 3 läsare eller nåt... Inte så mycket jämfört med de där 'super'-bloggarna som har typ 500 000 läsare om dagen. Shit... Lite coolt. Men då är det press på att man måste skriva... Allt har för och nackdelar...



Nu skriver jag ett brev till en människa som råkar leva utomlands. Lite coolt att ha 'foreign penpals'. Hehe... Men det är bra engelskaträning. Juste, engelska. Jag har ju förhör på måndag. Måste läsa genom glosorna... Det var frivilligt men jag vill ha bra betyg i engelska så tar förhör när det kommer.



När jag kom hem tog jag av mig skorna och jackan och slängde ryggsäcken på golvet.. Åt lite. Ritade i vardagsrummet och såg på "Harry Potter och Den flammande bägaren" som jag tycker är väldigt bra även om alla specialeffekter inte är tiptop längre... Men filmen är bra ändå.



Sen bakade jag kokosbollar och sen dukade jag medan jag stundtals såg bitar av filmen. Hann aldrig se klart den innan vi skulle äta pga alla pauser... Mamma gjorde egen pizza. Mums mums. Hemmagjort är till 99 % alltid godast.



Per Gessles nyaste låt "Silly Really" är inte hans bästa. Känns 'Roxette"-aktigt. Lite för synthigt för mig... Det är synd för 'En händig man'-skivan var ju så bra.. Den här nya låten var en besvikelse...


Men bättre är 'Jailhouse rock' med Elvis som jag lyssnar på nu. Bra grejer.


Oj nu börjar "Idol". Drar nu. Idag var det en bra dag tycker jag.

Inga kommentarer: