6 november 2008

Hej hej!


Idag har jag varit i skolan som alla andra som går i skolan och inte skolkar. Har börjat rita små tomtenissar efter att en glad kompis sagt att jag borde göra jultavlor för jag ritade nissarna i skolan i ett block och dem nissarna ( helt i blyerts som för det mesta är mitt favoritmaterial till att rita med ) tyckte mina kära kompisar var söta och då sa min ena kompis det där och det lät ju som en bra idé så nu har jag väl typ 10 kort med såna tomtar på.
Om nån vill ha så kontakta mig om dem, troligen är du som läser en som jag känner från skolan eller nåt så... Men kanske läser en främling. Isåfall: hej på dig stranger.

"Vänner" går ju på 5:an varje måndag till torsdag 19-20. Så himla bra ju.. Måste skaffa säsong 2, 3, 4 osv.

Men shit, vad är det som spelar på den där MTV-galan som min syrra ser på egentligen. Låter hemskt.. Hiphop. Vilken skit. Men det är ju vad jag tycker. Alla har olika smak. Du får ju gilla det om du vill. Men jag gillar inte absolut inte. Vilket skräp det är...

Ska sova nu. God natt du.

Har fått nya Bond-låten "Another way to die" på hjärnan. Gillar introt lite. Låter lite coolt. Men hela låten är väl okej. Coca-Cola, Heiniken och Sony Ericsson sponsrar ju och gör reklam för sig själva med filmmusiken och filmen... Asså, Heiniken? Coca-Cola? Det dricker han ju inte ens i filmen.. Typ ingen gör det.
http://www.youtube.com/watch?v=suXkdsftsVU ( Antoher way to die, Alicia Keys och Jack White. )

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du snackar strunt, jag, Tilda, Anna, Rasmus, Felix och Izack var inte i skolan... och vi skolka inte! Och de som var sjuka var inte heller i skolan, så de skolkar inte heller... och de som gått ut skolan, de skolkar inte heller, och många fler människor, de som inte börjat skolan än... så vad menar du med det?