3 juli 2009

Sommarliv i Båstad

Hej hopp!



Ska egentligen inte skriva för tiden i Båstad är lite som rehab från datorn. Men råkade hamna vid den här sega apparaten ändå.


Kort om vad som hänt:


>Firat midsommar. Trevligt trevligt.

>Badat lite grann. Finfint vatten. Men har blivit lite av en badkruka, så går det vid äldre dagar, höhö.

(Ellen, systern min, hälsar med ett varmt "hej" i sommaren.)

>Cirkus med farfar. Roligt med lite utflykter.

>Liseberg med familj och Ellens kompis. Åkte Balder och lite annat roligt. Vann 2 kg mjölkchoklaD. Tjohoo! Första gången i livet jag vinner en sån! Nu blir det en del chokladätande, men inte alltför mycket.

>Hovs hallar. Roligt och så fick man se lite klipphoppning av några modiga filurer.

>Ikväll blir det restaurang och minigolf. Ska bli kul. Måste byta om från den här grejen jag har på mig, en grön tyggrej. Vet inte vad det kallas, men iallafall en stor sjal, typ, som är införskaffad på Kreta.


Har även blivit lite glass, lite solande, lite promenader, strandliv, läsning, fika, tid med familjen och lite brevskrivning. Roligt med brev tycker jag, så jag skriver en del. Har som grej att skriva ett brev i månaden till mormor, det blir hon glad av.


Den 15:e ska man se nya Harry Potter!!! Försöker få med pappa så att jag och Ellen kan se filmen vid 00.01. Som kul grej.

1 kommentar:

Bannanas sa...

Härligt du har de xD Ja har faktiskt skickat ett brev till dej xD Å ett vykort från Rom xD Kul med minigolf, eller ja har aldrig riktigt haft tålamod för de, men i början e de kul xD sen blir de långtråkigt xP
Glad sommar xD