15 maj 2010

Solkrämspremiär

Hejsan svejsan!


Solen har strålat hela dagen och det har verkligen känts som sommar. Jag som har lätt för att bli solbränd och röd som en kräfta gjorde årspremiär för solkräm. Härlig lukt, solkräm.

Igår hade jag lite födelsedagsfest/tjejkväll med några kära vänner. Hur jag lyckats lära mig receptet på Annas mumsiga kycklingpasta kan man ju undra, men det bjöd jag på iallafall. Sedan dukades det upp citronbiskvier, syltkakor, godis och blåbär/lime-muffins. Vi spelade "Med andra ord" som Linda tog med sig. Ett riktigt roligt spel. Efter två partier såg vi "Upp" och så började kvällen lida mot sitt slut. Kul var det.

Förresten måste jag bara tillägga att "Palisades Park" med Freddy Cannon är en riktigt bra låt. Ja, det var det. Har lyssnat ihjäl mig på den hela dagen.

Inga kommentarer: