30 maj 2010

Spritsinvigning

Hej hej!


Just nu börjar det bli sent och jag sitter här med Gyllene Tider på tv:n i bakgrunden (så himla bra, hehe). Idag har jag inte bara varit på den steppkurs jag kommit mig till skott med, utan även bakat en kaka, sytt om min turkosvita klänning, övat stepp hemma, slängt ut en geting och ätit middag i stan. Här är kakan som jag bakade.

Gräddspritsen fick jag i present från mina älskade vänner Jojjo, Linda och Jenny. Nu var första gången jag använde den. Jättekul! En sån lycka.
Kakan var väl ingen höjdare i sig. Grädden och de utländska jordgubbarna gjorde det hela.

3 kommentarer:

dessi sa...

Den ser faktiskt lite torr ut, men bilden på dig med kakan, då såg den riktigt god ut... fin bild också... du borde köpa den där klänningen på Noa Noa.. och den där fina baddräkten på pompom!

Hanna sa...

kanske klänningen, men en baddräkt för 800... oj oj... Nej nej...

Bannanas sa...

Kakan såg jäätte good ut!! Du får komma hem till mig å baka nån gång!! xP