10 oktober 2010

Bullflickor

Hejsan hoppsan!

I fredags träffade jag Dessi som inte ville missa pendeln. Vi for till Tilda, men hon var inte hemma så vi gick och letade efter henne i en matbutik men icke. Sedan så var hon hemma, så vi fick gå tillbaka igen.
Vi såg detta fina löv som Dessi tog ett kort på. Fotografen själv försökte om och om igen att få ihop en egenkomponerad fläta, vilket gick sådär enligt henne själv.
Om någon ser en Big Mac (i normal storlek) med sådan lyster, fluffighet och härlig look som den på reklamplanscherna, säg till mig. För den som sett Michael Douglas i "Falling Down" kan detta tänkande påminna om en viss scen..
Vi kom till Tilda. Vi kom, vi såg, vi bakade! Bullar blev det av varierad storlek och smak. Jag och Dessi for en snabbis för att hämta lite filmer och annat men var snabbt tillbaka för middag och film. Jag gjorde något så galet som att somna under "Harry Potter och Hemligheternas kammare". Fy skäms!
Tillslut var det nästa dag även om det nu var natt, och Dessi sov över hos mig. Då var det lördag.
Bullbild: Tilda.

1 kommentar:

dessi sa...

Var du tvungen att ta den fulaste bilden på mig också?
Hihi, det var kul iaf:-)