13 oktober 2007

Topp 500 i Vinyl 107,1, ja vem vann egentligen??

Hejsan svejsan!

Ella gömmer sig under en filt i en munkis, har försökt snora ner mig, stört mig under mina konstnärliga stunder och nu ska jag berätta vem som vann Topp 500 och vilka som var med på topp 5. Katastrofalt vilka som vann, men jag dog iallafall inte.

5. Imagine - John Lennon
4. Suspicious minds - Elvis Presley
3. Pretty Woman - Roy Orbison
2. In the ghetto - Elvis Presley

1. Satisfaction - Rolling Stones

Disaster att Stones vann, det är de inte värda. Förresten är Satisfaction inte deras bästa låt! Elvis är värd att vinna, Creedence också, även Beatles och Nancy men inte Stones. Bara om de vann med en annan låt.

Var förresten till optikern idag. Men orkar inte skriva om det besöket som tog cirka 40 minuter.

Inga kommentarer: