1 maj 2009

Första maj!

Hejsan!


Har varit ute sen jag åt frukost, och den åt man ute i hamocken. Härligt härligt. Har läst ut Agathe Christie-boken "Den flygande döden". Bra bok faktiskt. Klurig och smart.

Igår åkte jag och Anna och firade valborg i Tegelhagen. Hade aldrig varit just på den platsen där brasan var förut. Det var fint och välarrangerat av scouter. Fanns en del att göra. Lyckades göra av med 35 kr, vilket snåla jag tycker är lite för mycket. Men så får det vara.

Mötte en del man kände där. Trevligt trevligt. Fackeltåget tog lite tid på sig och var en kvart för sena. När brasan var igång och det kändes som att huden skulle smälta så började fyrverkerierna. Fina grejer. Jag har faktiskt aldrig sett fyrverkerier på valborg förut, så det var kul.


Det var en kul kväll. Undrar om vår kung som fyllde år igår uppvaktades av sin familj som sjöng. Man vet aldrig.

Fyrverkerier, några av dem:

2 kommentarer:

Bannanas sa...

Ja e ledsen men mitt internet funkar fortfarande inte :( Ja e inne på syrrans data så ja kan tyvärr inte skicka bilderna. Irriterande, min data e den enda i huset som inte har internet :S
Men de va en kul kväll :D Ja fick når riktigt bra bilder ändå..

Hanna sa...

No worrys. Ingen fara.
Ja det var skoj.