19 maj 2009

Harry Potter & Halvblodsprinsen-bilder

Hejsan!


Man längtar ju så mycket till den 15:e juli. Då kommer ju nya Harry Potter på bio, efter att de skjutit upp premiären ett halvår... Idiotiskt. Bara för att de vill ha mindre konkurrens på bion och sälja till jul. Men, man får väl nöja sig med att den kommer. Här är lite bilder som hör filmen till:

Luna, Ron och andra elever. Försvarar sig mot svartkonster, kanske?

Harry bakom kall ruta.

Albus Dumbledore och Harry letar viktiga saker, horrokruxer kanske?

Ginny och Harry. För den som inte läst boken ska jag inte säga nåt, förutom: läs boken!

Malfoy gör något. Han hamnar ju i lite allvarliga problem... Ska inte avslöja mer.

Äntligen är quidditchen tillbaka. Vem strök det ur förra filmen egentligen? Det var ju viktigt... Men i förra filmen skippades en hel del viktigt. Men nu äntligen quidditch.


Severus Snape gör ett viktigt avtal, kanske det händer nåt som har med det att göra här?

Harry och Hermione bland bergen. Mystiskt... När händer det?

En redigerad affisch. Lite väl grå för mig.

Har fler bilder på lager ifall jag får för mig att publicera fler. Du kan ju leta lite du med, kanske du hittar nåt kul. Trailern har du kanske sett, annars, klicka här. Trailers m.m.

1 kommentar:

Nettan sa...

Oj vad jag blev sugen på att se filmen :D