6 maj 2009

Jag träffade Roger Moore!!!

Hej!!!!

Nu har jag varit på signeringen! Så coolt att möta honom på riktigt! Jag är helt uppe i varv. Här är några bilder från signeringen. Det blev lite suddigt, men man kan se var det föreställer.

Han började en kvart för tidigt, men det gjorde inget. Jag och pappa kom ca en timme tidigare och stannade tills herr Moore och hans svenska fru Kristina åkte iväg med taxi senare.

Signeringen var på NK i stan. Många kom och kön slingrade ut på gatan.

Han skrev sitt namn i typ 200 böcker, eller mer. Vet inte riktigt. Så nu står ett snyggt ex av "Mitt namn är Moore, Roger Moore" i min bokhylla.

Utanför NK när de väntade på taxi. De tog en vablig taxi som de vinkade in från gatan. Undrar vad chaffisen tänkte? Han ska bara ta upp några passagerare, och så kliver Roger Moore in i bilen bland dessa människor. Häftigt. Tanten som gick ur taxin blev till sig och skulle ta kort innan hon lämnade bilen, roligt.

Det var kul och en cool upplevelse. En riktigt levande legend inom filmen och tv:n. Och jag var bland de första i kön som mötte honom. Så häftigt!

1 kommentar:

Bannanas sa...

Hehe va kul xP De e ju alltid så kul att träffa sin idol xD