9 mars 2010

Love never dies

Halli Hallå!


När jag var i London var det mycket reklam för denna splitternya musikal som nyss öppnat på Adelphi Theatre i London. DN skrev idag en recension som hyllar den som DN aldrig brukar göra. Högsta möjliga betyg! Gör bara att jag vill se den ännu mer.

Detta är uppföljaren till "Fantomen på Operan" som jag såg under min vistelse i London. Skulle ha varit perfekt om man kunde se den först och sedan "Love never dies" kvällen efter. Perfekt. Men det hände ju inte eftersom att den ej hade haft sin riktiga premiär än då. Klicka här för att se press-reklam-visning där man får veta lite och höra en del av musiken.
Om någon undrar varför det ser lite skumt ut på bilden täckte jag för det som var orelevant, reklam och annan artikel.

Detta är ett måste. Någon gång ska jag se den. Inte inom kort dock, men någon gång...

Inga kommentarer: