30 januari 2010

Evening with friends

Hej hej!



Igårkväll fixade jag en liten tjejkväll. Skulle vara filmkväll, men vi såg inte så mycket på filmen ("Benjamin Buttons otroliga liv") utan pratade mest istället. Mysigt mysigt. Jag hade bakat två chokladkakor. Mastigt mastigt. Oj, vad jag gillar att skriva samma ord två gånger... Vi pratade mycket iallafall, alltid lika trevligt med så trevliga typer.
Ikväll ska jag för skojs skull se på "Vid Vintergatans slut" som går på 1:an kl. 19.00. När jag var liten älskade jag "Vintergatan", även om jag inte tycker precis likadant nu. Spelade in en del avsnitt när det gick på sommaren, andra säsongen.
.
I morse var det -19 grader kallt så jag kände mig inte så pigg på att gå ut, men det ska jag. Inte just nu, men senare. Tycker att det är lite jobbigt att andas när det är så kallt, luften skär i halsen. Usch.
.
Ja... just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om. Trevlig helg!

Inga kommentarer: