26 januari 2010

Lagom händelserik vardag

Hej!



Sitter just nu insvept i en filt och känner mig lite småsömnig. Har varit på ett öppet hus för ett gymnasium kväll. Linda var med dit. Först tyckte jag att det såg bra ut, fin aula och entré. Sen märkte jag att det var extremt få fönster. Kändes som en källare. Det var så instängt och det enda ljuset kom från lysrörslampor. Ingen höjdare. Inte skulle jag kunna jobba med skolarbete där. Icke sa Nicke. Så det kändes inte bra.

Annars händer inte så mycket. Det vanliga med skolan. Gjorde klart NO-läxan idag. Min syster bakade kladdkaka som jag småätit av nu på kvällen. Inte bra. Men orkar inte bry mig så mycket. Åt inte mycket. Läste häromdagen ut "Flickan från ovan". Blev lite mindre intressant mot slutet, men det var ändå bra. Rekommenderas. Ska se filmen på bio.

2 kommentarer:

Bannanas sa...

Hehe, man lever ju bara en gång så de e klart att man ska gotta sig xP
Vilket gymnasium va de ni kolla på?
Ja håller me dig, studiemiljön är nåt av de viktigaste xD

Hanna sa...

Danderyd var gymnasiet vi checkade in. Men föll inte mig på läppen precis...