17 april 2009

Musikprov och påskbilder

Hejsan svejsan alla glada och alla mindre glada!


Idag har det varit musikprov och lite kollektiv bestraffning av vår musiklärare. Men jag klarade mig och gjorde provet. Gick nog rätt bra. Var frågor om Motown, olika artister, genres osv. Det mesta var sånt som jag lyssnar på så det var ju bra för mig. Hehe.
Åkte sedan hem.

Himlen är blå... Ska gå ut lite. Inte sitta här inne och sega. Har kommit upp en del påskliljor och många skillor och vitsippor. Så mysigt när blomsäsongen kommer.


Det är en bra dag idag. Fint väder, ett prov som jag tror att det gick bra på och gott bröd till lunchen. Åt en underbar smoothie till frukost ( och mackor, juice... ) med flingor. That's life. Hallonsmoothie. Nu är jag sugen på härliga sommarjordgubbar från hemlandet Sverige som jag är i nu.


Och så ska jag visa några bilder från i påskas. Pappa tog dem här bilderna, men jag ska fixa mina snart...

När vi åkte ned till Båstad åkte vi längs Vättern och genom polkagrisstaden Gränna. Fick en del fina bilder.

Vi var till Helsingborg. Gick upp till bron uppe i "borgen". Fin utsikt.

Torget i Båstad. Fint och lugnt. Kyrkan syns och Bjärglass lilla glassstuga på hjul.

Ha en bra fredagkväll.

2 kommentarer:

Bannanas sa...

Hehe... Ja åt oxå smothie til frukost xP Ja tror att de oxå va hallon xP
Fina bilder.. Ja kommer ihåg den där borgen, dit gick vi ju i somras xP Vi va väl på torget oxå? Ja kännde igen de iaf xD

Hanna sa...

Ja, där var vi. Vilket minne du har, :P