1 april 2009

2 timmars måleri

Hej hej!


Idag har det jag målat, och målat... I ca 2 timmar i sträck, borde få medalj. Stannade kvar och målade på väggen och hann med en hel del. Nu börjar det likna nåt på mitten. Har en del kvar, men det borde jag klara av. Ska bli klar innan sommaren så jag slipper jobba på den senare.


Ser på ett bra klipp med Fred & Ginger. Klicka här, för att se den du med. Hehe. Om jag fick fria tyglar, och hade alla rättigheter att jobba med det, då skulle jag göra en ny steppfilm. Men just nu går ju inte det för sig. Kan ju inte göra det nu.


Idag när jag gick hem från bussen efter allt målande i skolan så kände jag lukten av en grill som grillade korv. Blev så sugen på grillat. Så lovade pappa att vi ska grilla i påsk, hoppas att det blir fint väder så det går.


Är klar med årets påskkort. Har pysslat ihop en del eftersom att det är roligare än att köpa. Kanske inte världens finaste kort, men helt okej.


En liten bild jag tog med mobilen en dag. Istappar.

Inga kommentarer: