31 mars 2009

Snart är det påsklov

Hej hej!


Idag har vi haft en antimobbnings-dag. När jag kom hem gjorde jag läxor och slog in mammas present, hehe. Hon fyller år snart. Fixade även iordning cykeln och tog en kort runda, i duggregnet...


Har beställt lite kläder från HM-katalogen. Tog en bild, men den blev inte bra. Köpte iallafall en randig grön tröja, ett ljusblått linne med knappar och en luftig blus, eller vad man kallar det. Bra med katalogen för jag är inte en sån som är så glad i att gå och handla... Bra till sommaren.


Snart är det påsklov. Det ska bli så skönt. Påskägg, påskmat, påskpynt, påskmust... Påsk.


>Imorgon är det den 1:a april, och så kommer den där nya lagen om att man ska kunna spåra alla som sprider filmer, musik osv på internet. Det anser jag som bra eftersom att jag är emot illegal nedladdning och ser det som ren stöld. Så jag hoppas att detta kanske hjälper lite mot alla som stjäl film och musik.


Nu ska jag se på Desperate Housewives om ett tag.


Om ett tag ska väl två nya Fred & Ginger-filmer som är beställda komma. Båda utan text, men man kan ju en del engelska så det borde gå...

Inga kommentarer: