14 mars 2009

Western och Noblesse

Hej hej!


Idag gick jag upp halv nio, åt frukost framför filmen "Mannen från Laramie" med James Stewart. Rätt bra faktiskt. Förväntade mig inte alltför mycket så det var en bra överraskning. Den handlade om en 'främling' som kommer till en stad där någon säljer gevär till indianer och får dem att attackera vagnar och leveranser till staden.



Ikväll ser jag väl, som typ 3 miljoner andra svenskar, på Melodifestivalen. Hejar lite smått på Emilia eftersom att hon är en av dem mindre dåliga. Men jag kommer nog inte att rösta. Brukar inte göra det särskilt ofta. Men vi får se. Ska äta lövbiff och klyftpotatis till middag, mums mums! Sedan har jag slängt in en Noblesse-ask i kylen. Jag har liksom alltid en tendens att vilja ha min choklad kall... Noblesse med apelsinkrokant, nam-nam.


Jag bara älskar Noblesse, gör inte du det? Jag gillar vanlig, mint och apelsin mest. Men det är bara jag och mamma som gillar mintkrokant, så det får man inte ofta. "Alla ska ju var nöjda", som de andra säger... Tycker inte om den mörka chokladen så mycket. Inte som Noblesse, men annars är 70% kakao-choklad gott.

1 kommentar:

Bannanas sa...

Ja kan hålla me dig om att hon emilia faktiskt e ganska bra. Lite annorlunda, inte som alla dom andra melodifestivals låtarna. Men ja kan inte hålla me om vad du tycker om af Ugglas. Ja menar, e de värkligen en låt? Ja kan inte riktigt få de till något vettigt xP