4 mars 2009

Bio och annars vanlig dag

Hej hej!

Idag har jag sett "Rosa Pantern 2" efter skolan med två kära vänner som jag känner, hehe. Ville bara rimma lite. Den här diamant-filmen ( för dig som inte visste att Rosa Pantern är en rosa diamant ) är en rolig komedi. Ibland lite överdrivet. Men den är rolig, rekommenderar. John Cleese som komissarie Dreyfus är nog sämst, gillar inte honom här. Han är liksom gammal och det är, ja.. bara nåt jag ogillar över honom. Dem har mycket närbilder på folks ansikten till skillnad från tidigare filmer, tycker jag iallafall.


Skriver av en masssa onyttiga recept och lyssnar på Beatles. Bra kombination, hehe. Just nu skriver jag av receptet på vaniljhjärtan som jag glömde hos mormor. Lade dem väl där någonstans men trodde att de var i min väska, så det kan gå.


Beatles är ett bra band. Du borde skämmas lite om du aldrig hört dem. Om du inte har det, gråt inte. Lyssna på de här braiga låtarna: It won't be long, Twist and shout, Rock 'n roll music. Bry dig inte om att de ser rätt töntiga, lyssna bara.

Inga kommentarer: