14 mars 2009

En av världens sämsta filmer

Hej hej!



Jag har tänkt på att jag inte har skrivit om någon film som fått betyg 1 eller 0... Därför ska jag skriva om en riktig skitfilm jag har sett.

"Lara Croft-Tomb Raider"

hette den. Så dåligt det kan bli. Allt är dåligt. Skådisarna, allt. Angelina Jolie är helt kass och man fick ju en chock att hon fick en Oscarsnominering. Juryn där var nog inte vid sina sinnens fulla bruk...


Den här kassa filmen handlar inte om mycket, men det här är vad man kan sammanfatta den till:


En tjejs pappa är död och hon slåss mot en dåligt animerad robot med onödigt mycket pistolskjutande. Så dumt att man vill gråta. Hon letar iallafall efter en del av en triangel som gör att hon kan resa i tiden. Då kan hon göra så att hennes fader inte dör... Men några skurkar vill också hitta den där triangeln för vart 5000 år ( så långsökt ) så kan man sätta ihop den och bli världens härskare.


That's it. Jag varnar verkligen för att du ska se den här. Jag vet ju att A. Jolie kanske inte är den mest jordnära och inte konstiga personen efter att hon adopterar 1000 barn, svälter sig och bytte blod med exet Billy Bob Thornton... Jag måste bara säga att hon ser ut som en mager schimpans. Nu var jag nog lite taskig, så jag ska säga något positivt också; hon menar väl när hon tar hand om alla dessa barn och det är värt lite beröm.


Filmen går ut på att Angelina Jolie ska se bra ut, men hon ser mest sjuk ut... Så dem har alltså misslykats med allt...


SE INTE DEN HÄR FILMEN!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna vad pratar du om kära vän ?
Jag tycker den här filmen är jätte bra! jag har den faktiskt. Har sett den flera gånger.. Så jag tycker du har fel, men du och jag ju inte alltid samma filmsmak! :]