23 mars 2009

Praodag 1

Hej hej!

Skulle kolla buss och tunnelbanetider så jag tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg, har ingen stress.

Lyssnar på "Runaround Sue" med Dion. Skratta åt att de ser lite kul ut, men jag tror starkt på att man kommer att skratta åt alla som nuförtiden ska vandra runt med solbrillor inomhus, för stora kläder och babbla... Så om man är modern just när det är modernt, då skrattar man åt det senare...

Har kurerat mig mot förkylning så att jag kan pallra mig iväg idag. Bra det.

Här är bilden på Ginger Rogers som jag sa att jag skulle rita igår:
Ritad i blyerts på hård fint papper från ett block jag fick i julklapp.

Vill du jämföra med hur hon såg ut på riktigt, googla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag hade din tecknar-talang Hanna.

Anonym sa...

:)