5 mars 2009

21.25-21-38, med paus för att leta systers mobil

Hej!


Jag blir så himla imponerad av den där steppdansen som Fred Astaire och Ginger Rogers höll på med. Är väl en sån där grej jag fastnar för just nu, om typ 3 månader är jag trött på det, eller inte. Den som lever får se. Några klipp med lite bra danser, om du har lust att se på det: Ginger R. dansar i Follow the fleet, även denna från Follow the fleet, Let yourself go. En till; från Flying down to Rio, har inte sett den, än...


Betraktade just min lampa som står på min bokhylla. Mormors gamla lampa men hon ville inte ha den och jag älskar såna där sammets-lampskärmar med fransar. Tjusigt värre, men den passar kanske inte världsbäst i mitt rum. Lyser upp några foton, bland annat klassfotot.

Som rubriken säger var det då jag skrev, men min syrra skulle ju få panik för att hon inte hitta sin mobil, som nu visade sig ligga i garderoben...

Inga kommentarer: