11 januari 2008

En vanlig vardag

Hejsan!

Idag började vi lite senare i skolan. Men inte gick jag upp senare för det. Därför är jag lite trött nu höhö. Men jag ska ändå se "Let's dance" nu ikväll som börjar om 13 minuter. Alltså är klockan just nu 19.47.

Skolan var helt okej. Men jag var lite trött idag... Annars var det kul... Eller, vi fick ju ingen god lunch ( korv med bröd ). Korv med bröd är ingen skollunch för pluggande elever i en skola. Men jag överlevde iallafall.

Efter skolan gick jag till bibblan. Där lånade jag två böcker av Jules Verne, "En världsomsegling under havet" och "Jorden runt på 80 dagar". Har just börjat läsa "Jorden runt på 80 dagar" så jag kan inte riktigt bedöma den än. Den är liksom skriven i Frankrike runt 1872 eller nåt sånt där... Jag har sett en tecknad "En världsomsegling under havet" och "Jorden runt på 80 dagar" med Jackie Chan m.fl. Men de är väl inte precis som böckerna... Bilden: Engelska versionen av "Jorden runt på 80 dagar". Jag lånade den på svenska!

Ikväll är det som sagt "Let's dance" och jag hejar typ på Tina ( Mat-Tina )... vad hon nu heter i efternamn... Nordström eller nåt sånt. Hoppas att han Danny åker ut fort. Och han Ulf Larsson med... Men ingen åker ut ikväll. I reklamen ska vi se Per Gessles konsert på ettan. Den har vi redan på dvd och så var jag ju där på den konserten. Och hela konserten visas ändå inte. Den går i en timma på tv men höll egentligen på i mer än en timma.
Wikipedia, här kan man hitta all möjlig fakta.
Nu ska jag sluta skriva. Kommentera gärna..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du bara orkar... hehe:P

Anonym sa...

Ska läsas by me ;)//Pörnill