19 januari 2008

Gårdagens "Let's dance"

Hej!

Igår så var det fredag. Då såg jag och Ella "Hajen 2" och sedan såg vi på "Let's dance" på kvällen. Ulf Larsson åkte ut, och det var ju rätt bra. Quickstep är rätt kul att se. Det är en festlig dans.

Jag hoppas att Susan Lanefelt åker nästa gång. Hon är så larvig och igår hade hon ju de fulaste kläderna i "Let's dance" historia. Den där dressen var helt gräslig. Hon såg ut som att hon ville klä ut sig till Tingeling men i lila... Och hennes danspartner, Björn, hade även han fula kläder. Hur tänkte de egentligen inför klädvalet??

Karl Petter dansa ju rätt bra. Det gjorde även Linda och Daniel. Men jag tycker för övrigt att Linda Lampenius hårfärg är väldigt fejkad. Samma gula färg som när man försöker rita blont hår med en färgpenna. Men hon dansar ju rätt bra så hon behöver inte åka ut. Hon kan komma typ 3:a eller 2:a..
Tina är typ min favorit. Även om hennes kläder igår inte var så snygga.

Snyggaste klänningarna hade Carin da Silva, Jeanette Carlsson, Mi Ridell, Tilde Fröling ( även om hon inte dansar bra och han Alfred ser ut som världens snobb ), Linda Lampenius och Annika Sjöö.
Alltså hade inte alla tjejerna så vackra klänningar. Endast de som dansa quickstep och en som dansa rumba.
Programledaren Jessica hade en rätt ful röd pås-klänning. Gillar inte henne. Hon är inte precis särskilt rolig. Om inte han David skulle vara programledare där också skulle programmet vara tråkig som en föreläsnig om grus.

Själv rösta jag inte på nån. Som sagt: Susan Lanefelts klänning var otroligt ful.
För den som bryr sig lyssnar jag just nu på en bra låt med Gyllene Tider, "Det är blommor som fångat dig"

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där lila klänningen med typ blommor på var fin tycker jag :)du vet jag gillar fortfarande lila ;P fast kanske inte lika mycket som när jag var lite yngre :P