17 februari 2009

En bra dag i mitt liv

Hej hopp!


Satte upp min nya Audrey Hepburn-affisch i morse. Finfint blev det. Ovanför mormors gamla gröna lampa på väggen så att den syns bra. Mina väggar är ganska bra täckta med bilder, men inte så fruktansvärt som vissa andra...


Ska nog måla imorgon. Ska måla några växter, eller egentligen många växter, men jag är lite sölig. Hehe.


Såg klart på min Vänner-box säsong 3. Får vänta lite med fjärde eftersom att jag är tillräckligt snål för att inte köpa den nu. Måste spara, spara.


Blev klar med bild-bilden idag. Ritade av Audrey Hepburn och det blev väl inte så extremt likt, men man kunde väl gissa på frisyren och prylarna, men inte ansiktet. Satte den på ett svart papper så att det blev en ram och så skrev jag lite fakta om henne. Så blev jag klar.


Nästa vecka är det sportlov, tjohoo! Ska bli så skönt. Ska läsa, se på film, sova, troligen take some walks och spend some quality time med familjen.


Hade lite problem med Peru-uppgiften till spanskan nyss, men det gick väl, hoppas jag. Måste ändå fixa till snabbt i skolan, hoppas att det går. Men skolan kan ju inte kräva att man har powerpoint eller skrivare hemma, vilket jag för ovanlighetens skulle inte har just nu.

1 kommentar:

Bannanas sa...

Hehe.. Vem va de du syftade på me bilderna?.. xP
Tur att du fick fixa till presentationen ida då xD Fast man förstod nästan att de skulle bli ändringar i planen xP Ja e bäst alltså! Kan se in i framtiden! xP