8 februari 2009

Regnig dag

Hejsan!


Igår var det Melodifestivalen, som ingen missade troligtvis. Petra Mede var bra tyckte jag. Ibland babblade hon kanske liiite för mycket, men hon var rolig. Gillade hennes sista klänning, tjusig.

Fick ju för mig att jag ville börja steppa, som jag ville för typ 2 år sen men det gav jag upp fort, då. Nu kollade jag kurser men tydligen måste man vara 16... Får väl vänta tills jag är det, se om det finns några kurser och om jag fortfarande vill det, men jag har en tendens att ändra mig i såna frågor ibland...

Regnar ute, vilket trisst väder. Det blir aldrig snö här... Hos mormor var det typ storm. Ska dit till sportlovet. Kul.

Hittade ett "frågesports"program från 50-talet på youtube. Hittade och hittade, men jag visste inte om det innan. När fyra personer sitter med bindel för ögonen och så kommer en känd "mysterious guest" in och förvränger sin röst och svarar på ja och nej-frågor och dem för tillfället förblindade personerna ska gissa vem det är. Skulle va kul om nåt sånt fanns nu. Men det gick tydligen i 24 år, men det var ju ett tag sen nu.
Det borde man ha nu, det var kul att se på. Anthony Perkins kunde förvränga sin röst lite läskigt, och en massa andra med.

Ska äta lunch nu. Gröt och nybakt bröd. Mums.

Inga kommentarer: