27 februari 2009

Solen lyser och snön smälter

Hej hej!


Igår var jag hos Anna och vi hade en rolig Robin Hood-kväll. Åt lite onyttiga saker, försökte pumpa upp en luftmadrass vilket tog en halv evighet. Men vi åt middag, pumpade luftmadrassen och visade olika videos som vi gillar för att inte bara pumpa en irriterande luftmadrass.


När den äntligen var luftfylld såg vi på Robin Hood. Då var klockan halv nio eller nåt sånt. Sen såg vi på Robin Hood till halv två, hehe. Hann med 7 avsnitt och en skål pop corn, en halv skål nacho chips och ett glas juice. Hade roligt roligt men tillslut behövde man ändå lite välbehövd sömn.


Robin Hood är egentligen inte särskilt bra, men ändå är den det. Den är dåligt gjord men bra ändå.


När vi vaknade, halv tio, så snöade det och efter att ha gjort sig iordning och ätit lite frukost såg vi på Oscarsgalan som Annas pappa spelat in. Hade sett sammanfattningen på 1:an, men trodde att jag missat typ allt. Men det hade jag faktiskt egentligen inte. Så till nästa år vet jag att sammanfattningen faktiskt räcker rätt bra. Men sen kan man ju läsa på lite, leta bilder osv. Sen kom Dessi, och sen åkte jag hem till mitt hus.


Nu ska jag och pappa se på Helgonet med Roger Moore efter en promenad i det vackra vädret. Förutom slasket så är det fint, sol och blå himmel med små vita puffmoln.

Inga kommentarer: