28 februari 2009

Tigerkakbak

Hej hej!


Har precis satt in en kaka i ugnen. Tigerkaka. Ska fika senare och då är det alltid gott med något hembakat. Tigerkaka är ju både gott och enkelt att göra. Recept.

Har hållt på och försökt få ihop att jag skulle gå på bio med några kompisar men det trasslade sig hela tiden så det blir inte av, idag iallafall. Kanske till veckan.

Har i torsdags köpt ramar till foton och en enkel träram till min Fred & Ginger-affisch. Målade ramen i svart och vitt eftersom att bilden är svartvit. Ramen ska ju inte få all uppmärksamhet. Har även ramat in fem foton som vi beställt utskrivna på A4 fotopapper. Det blev lite finare på en annars så tomma väggen vid köksbordet.



Ginger Rogers och Fred Astaire-affischen, inramad. En av bilderna från min överbalamrade vägg som är rätt fylld med bilder från filmer och på vänner osv.


Såhär ser väggen vid köksbordet ut nu. Jag har tagit de där fotona, allihop.

Fåglarna kvittrar ute, jag längtar så mycket till Båstad. Ska dit i påsk. Kan knappt vänta.
Bryggan vid dansbanan i somras. Visst ser bilden som jag tog härlig ut?

Inga kommentarer: