11 februari 2009

Målat väggen idag

Hej!


Idag har jag stannat och målat väggen. Jajamensan! Blev typ svimfärdig. Helt slut, men målade typ tio växter ( små ) iallafall. Så en början. Två kompisar stannade med mig och åt choklad. Sen städade jag undan och släpade mig till bussen och kom hem.


Imorgon ska jag till the museum. Naturhistoriska. Ska kolla på två utställningar med skolan. Är inte en muséefantast, men ibland kan det vara lite skoj faktiskt. Förutom "Den sinnrika människan" som jag sett typ 100000 gånger med skolan och familjen. Men nu var det två som jag inte sett så det blir nog helt okej.

Har beställt två finfina affischer. Kostade mig ca 300 kr ( shit! tänker du väl ) men det är det ( kanske ) värt. En affisch på Audrey Hepbrun som Holly Golightly i "Frukost på Tiffany's" och en på Fred och Ginger i "Swing time". Kommer att se bra ut i mitt rum.

Inga kommentarer: