8 april 2010

Påsklov

Hej hej!


Under påskhelgen var jag i Båstad och krattade löv och firade lite påsk. Sedan kom vi hem på måndagen igen. I tisdags har jag och Jojjo varit iväg och cyklat, idag var vi ute igen med Dessi och Anna. Igår var jag, Dessi och Anna inne i stan och hade det roligt.
Jag och Dessi hoppade hage utanför Riksdagshuset och väntade på att Anna skulle komma. Vi såg på svanar och de tycktes gilla Dessi för det kom ett helt gäng svanar, både vuxna och yngre. Brunt och vitt. Sen kom några barn och kastade bröd några meter bort, då dumpade svanarna oss. Vad är det för stil... Höhö.


Anna kom, vi kollade in lite kläder som Dessi spanat in. Bl.a. en plastpåse (hehe). Vi åt lunch på Max. Jag tycker att av de tre stora kedjorna McDonalds, Max och Burger King så har Burger King godast hamburgare, McDonalds bäst service och pom-fritsen (vilken stavning..) är bäst hos antingen McDonalds eller Max.

Sedan gick vi omkring lite till och bara spatserade innan vi alla började ta oss hemåt på eftermiddagen.

Inga kommentarer: