1 juni 2008

Bra bildkvalitet

Hej hej!


Nu har jag tänkt att visa några av mina fina ( host ) bilder som jag tagit med min braiga systemkamera. Det var typ 1 000 000 000 000 000 000 000 år sen jag tog dem där bilderna men nu ska jag iallafall visa tre av bilderna.



Blommor. Det jag gillar att fotografera mest. Det blir coola bilder.




Insekt in the forrest. Eller, skog och skog. Ett place med många träd precis bredvid E4:an.




Ett bouleklot. Nu tycker du kanske: oj vad smutsigt. Det kan vara för att vi har kastat dem i mossan några gånger. Lite repiga men fina, och tunga...



Idag sprang jag och syrran i vattenspridaren. Skönt i denna sommarvärme. Pappa lyckades slänga upp ett par rullgardiner åt mig och Ella.


Nu ringde farfar , för typ ½ minut sen och sa att han och Sibylla hade badat i havet idag, det var 27 plus i luften och nu åt de våfflor på Solbacken. Blir man avis eller vad?! Jag vill också bada i havet och äta världens goaste våfflor!


Men jag får hålla ut. Vi åker till Båstad, vår kära sommarstad, nån gång i slutet av juni. Hoppas farfar är där nere då. Undrar om farmor är där... Hon brukar vara det runt midsommar. Man måste ju klä midsommarstången med nån.

Inga kommentarer: