14 juni 2008

L-Ö-R-D-A-G, teckningar och film

Hej hej!



Idag har typ inte gjort ett dugg. Ritade och såg på 2 filmer ( "En studie i brott" och "Dreamgirls" ), åt lunch, hoppade lite på studsmattan, sedan gick jag till datan och där sitter jag nu.


Det har inte precis vart det snyggaste vädret idag. Så jag satte mig i vardagsrummet med en skål fil+havrefras och två frallor och såg på "En studie i brott" som jag recenserat tidigare. http://potatispalt.blogspot.com/2008/03/veckans-filmtips-v-10.html .... recensionen.

Sen ritade jag några människor. En blev bra enligt mig även om de andra blev helt okej. Alla säger alltid att jag inte ska klaga på hur jag ritar, men de flesta är ju lite självkritiska...



Sen ville Ella att jag skulle sätta på nåt på tv:n så jag hämtade "Dreamgirls" från vår fullproppade filmhylla, vi behöver en till, och så såg vi på den filmen tills den var slut.

Mina teckningar för den som vill se dem, iallafall två av de 5 jag gjorde...

Den första. För den som inte ser det så vrider hon huvudet och har ryggen mot oss...


Den här gav jag till min far. Han sa att han ville ha den. Den här blev jag faktiskt väldigt nöjd med.

Inga kommentarer: