3 juni 2008

New bike

Hej hej!


Igår köpte vi en ny cykel till mig. Köpte på cykelringen. Det var 50% rea, kul.


Köpte en matt röd cykel. Not a mountainbike. Jag är inte värsta cykelfanset så vi behöver inte pröjsa typ 6000 på en cykel precis... Snarare 2000... Typ..


Cykla till Perssons bokhandel idag. Det var bara jag, förutom två anställda, i affären. De går nog snart i konkurs. De har liksom flyttat när centrum bygger om. Nu är de i en byggnad en bit bort dit typ ingen går... Bra läge, not...


Har tänkt att köpa nya Alex Rider-boken av Anthony Horowitz. "Dödligt vågspel" heter den... Uppföljare till "Hotet från himlen". I like those books.


Måla idag, on the wall. Var trött. Hade egentligen tänkt att gå och bada i sjön sen. Orkade inte. Så trött.



http://www.youtube.com/watch?v=rh1HacSZgZI&feature=related Lyssna på den du. Från "Speedway". Nancy sjunger. Kalla mig konstig men jag gillar den här låten rätt mycket. Den är bra.

Inga kommentarer: