11 juni 2008

Skolavslutning

Hej hej!



Idag var det äntligen skolavslutning! Det var skönt. Men kommer att sakna alla ( nästan ) så mycket. Ni vet nog vilka ni är som saknas... Glad sommar hela klassen och alla friends!


Sen åkte jag, Tilda och Linda till Tildas mormor och där var vi i typ 1,5 timme tills hennes mormor kom. Då åt vi jordgubbar ( mums ) och frallor (mums ). Gottgott!


Linda stack sedan med sin mor för att handla. Jag och Tilda gick till Tildas hus och baka rabarberpaj. Den blev inte klar förrän jag gått.. Synd...


Snart åker jag till Båstad, jippi!!!



Krya på dig Jojjo.
Vet att bilden är rätt ful men den reflekteras i ett par glasögon på långt håll... Lite coolt ändå att det speglas så bra.
Hoppas att du mår bättre och att du får en bra sommar ändå.


Gillar "Mercy" med Duffy. Var rätt kritisk först men nu gillar jag den. Pappa har typ köpt hennes skiva "Rockferry". Hört några andra låtar med henne på youtube. Rätt tråkiga faktiskt.
Fler bra låtar:
http://www.youtube.com/watch?v=4qHX493bB3U ( "Wild thing" med The Troggs )
http://www.youtube.com/watch?v=obcTb6GTRy0 ( "Bad moon rising" med Creedence Clearwater Revival ) Älskar den här låten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=T9fErhlRBR0&feature=related ( "Green river" med Creedence Clearwater Revival ) Älskar även denna låt!!!!!
Vet att låten inte stämmer med hur de spelar i videon men den är inte i live-version.
GLAD SOMMAR ALLIHOPA! Att jag skriver det betyder inte att jag inte skriver nytt inom kort tid..

Inga kommentarer: