4 juni 2008

Eftermiddag med Dessi

Hej hej!



Idag hängde my beloved friend Dessi med mig hem. Vi hade skoj, det tyckte iallafall jag. Tror att hon tyckte det med.





Vi åt mellis. Jag äter mellis som en häst. Gjorde smoothie och åt med typ massor av flingor. Åt en lingongrova och en rostmacka.
Vi lyssnade på nån skiva jag hade sen jag var typ 8 eller nåt, Eurovision song constest 2003 för barn. Inte min musikstil.



Sen hoppa vi studsmatta och kollade i fotoalbum. Sen kom mamma hem. Hon skulle och handla och hon frågade om jag ville ha nåt. "Roast 'n toast", sa jag.


Vi fotade med min systemkamera. Inte bästa bilderna. Måste läsa instruktionsboken nån gång, orkar inte. Så jobbigt.


Vår granne kom typ över och sa att hon skulle gräva upp våra rosor, fattade ingenting. Vet inte om det var det hon sa...

Sen skulle Dessi ta bussen men SL skrev helt cp på sin hemsida så vi satt där på hållplatsen i typ 20 minuter men bussen kom ju inte. Så vi gick till the big station istället. ( Reta oss lagom i skolan för detta )...


Lyssnar på Dusty Springfield. Ska jag gå och se på "Lost"? Typ. Aa.. Det gör jag. Det är ju säsongsavslutning typ. Hej då just nu då. Skriver typ imorgon eller nåt. Älskar alla mina kära kompisar.



Love "Day tripper" med Beatles. http://www.youtube.com/watch?v=V2UYRoti-tY.. Låten på youtube. Lustig video... 60-talet ni vet... Not famous for good musicvideos...http://www.youtube.com/watch?v=87yq372R4Ts&NR=1 lyssna på "Revolution" också.

Inga kommentarer: