7 augusti 2008

Everything right now

Hejsan svejsan!


Imorgon kanske jag ska på bio och se nya "Mumien". Ska bli så kul. Länge sen jag var på bio. Typ i juli. "Mamma Mia!" var det då som gällde.

Det regnar nu. Smattrar mot balkongen.


Har fått mejlvänner från Kina, Sydkorea och USA. Kul. Det är skoj att få veta om andra länders kulturer och hur de lever. Intressant.


Idag baka mamma kanelbullar. Så himla gott. Tilda kom till mig och vi åt lunch och sen gick vi till Shell och jag lämna in en Tia-lott. Hade vunnit 20 kr. Fick 2 nya lotter. Vi skrapa en var. Vann nada. Synd. Vi kunde ha köpt glass. Men jag var inte sugen på glass iallafall...


Sen plinga vi på hos kompisar. Sen gick Jojjo med oss. Vi spelade Cluedo, åt kanelbullar och såg på "Pocahontas". En spontan dag. Det är kul att va lite spontan ibland. Är inte det så ofta. Jag är en trisst tjej... Ibland... Inte alltid. Jag pratar jättemycket...

Inga kommentarer: