6 augusti 2008

Många bokstäver

Hej!


Länge sen jag skrev nåt. Har inte haft lust att göra det, så enkelt är det. Och så har jag varit borta en vecka sen jag kom hem från Båstad. Var uppe hos mormor i Norrbotten.


Kom hem igår. Då hämtade pappa oss på Arlanda. Sen åkte vi hem och han gjorde hamburgare. Sen var det "Morden i Midsomer", sista avsnittet för sommaren. Synd. Men det var ett läskigt avsnitt. De gick omkring i mörka skogar... Och så plötsligt, när det var typ som läskigast och mörkt hemma ( utanför huset ) så ser vi nåt som rör sig utanför fönstret. Pappa bara ropar: "Kolla där!". Man skrek till och såg sen att det var ett rådjur. Scary.


Idag händer det inte mycket...


Jag hatar smygpremiärer. Här tror man att man kan få gå som en av de första i Sverige och få se en film på "premiären", men då har filmen redan visats på bio, på en "smyg"premiär. Egentligen, varför kallar de inte bara smygpremiären för premiären.. Dåligt...


Måste se nya "Mumien"-filmen, "Drakkejsarens grav".


Snart är det OS. Orka se på det... Alla är ju typ skadade och Kina har bara en massa problem med polisen och bovar... Urk... Nej nej, jag kommer inte se på OS, bara läsa om det i tidningarna som säkert kommer att ge en extrabilaga på 1000 sidor varje dag eller nåt...


Ha det bra!

Inga kommentarer: